Παραποιήσεις προϊόντων, Παραποίηση εταιρικών προϊόντων: Η εμφάνιση παραποιημένων προϊόντων είναι μία ιδιαίτερα σκληρή και ζημιογόνος μορφή αθέμιτου ανταγωνισμού που έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο αφού, εκτός των άλλων, το κόστος διαφήμισης και προώθησης των αυθεντικών προϊόντων είναι τεράστιο.
Το πρόβλημα της παραποίησης των προϊόντων μπορεί να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του με τέσσερις βασικές μεθόδους έρευνας:
- Μυστικής έρευνας
- Υποτιθέμενων καταναλωτών
- Παρακολούθηση
- Εντοπισμό
Η συγκεκριμένη μορφή απάτης είναι καταστροφική τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές που κατακλύζονται από αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα, συχνά θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και την ίδια τους την υγεία.